måndag, oktober 16, 2006

Ok, jag är lite rollspelsskadad

Ursäkta om detta passat bättre som post i mailinglistan, men jag är så överpeppad att jag måste spamma lite :)

Fått ett utkast på hur tattueringen jag ska göra på tisdag kommer se ut. Sparat som en gnu i sommar efter att jag hittade ett perfekt motiv i våras. Visst det är jäkligt Cthulhu:iskt, men det är även första steget i motiv av mina fobier, i detta fall bläckfiskar (ingår i min mer generella havsskräck tillsammans med hajar å andra sjöodjur).

Den högra sidan (konturer) kommer göras nu på tisdag. Skuggor samt färg kommer göras så snart Marika har en tid över, vilket nog kommer dröja ett bra tag är jag rädd. Den kommer stoltsera på höger underarm å skrämma små barn, och mig, till vanvett.

Gah, varför är det inte tisdag nu?!?! Nyah!


4 kommentarer:

Marcus sa...

Fysatan så jävla cp-najs! Avis!

Christo sa...

Fiiiiin! :D Blev schysst med skuggningarna också, även om funkar utan!

TEEEEENTACLES!!!! OioIoioioIoIoIoI

Johan sa...

Måste ju kontra din statyett mackan! :) Nä gudars, nu fattar inte hur peppad jag är. Saknar fan att ha nålar som borrar i mig. själva processen av anskaffandet är ju roligast.

Haha, insåg just att jag kommer måsta raka armen :D

Johan sa...

Första sittningen av tre (troligen) är nu gjord! Fett med skrubbsårskänsla nu. Men jäklar, den blev bättre än jag hade trott. Å jag trodde mycke :)