fredag, januari 19, 2007

Diary Of a GM

IÄ IÄ! Va roligt att spela igen. Finns det nått bättre än att som spelledare luta sig tillbaka i stolen och sen sina kompisar agera med varandra? Jag tror inte det...
Igår var verkligen en trevlig session, mycke hände, framförallt på det induviduella planet. Drömmar, konstiga uppvaknanden där tavlor målats utan att man minns, opiumrökning, visoner osv.
Och sen nått helt oväntat som att Nathan lyckades med det omöjliga, det är sådana oväntade saker som sätter en spelledare på prov, jag hade inte alls räknat med det agerandet och framför allt inte ett lyckat sådant. Min hjärna går på högvarv.....


Hoppas det blir lir snart igen, ska bli kul att se hur den nya informationen följs upp. Nu vet vi i alla fall var Nugs Farm sägs ligga och vem som troligen bor där...




Jag kallar på de gamla gudarna, de Brittiska gudarna...
Shub-Niggurath, Skogens svarta get och hans tusen unga att vi spelar snart igen.

GM

5 kommentarer:

Christo sa...

Synd att jag tappat bort mitt rollformulär bara :(

Marcus sa...

Det är väl bara att godtyckligt skriva ner en ny... Sen dykert säkert den vanliga Finnley upp igen... Så kan du ju passa på att slänga in en bild på den gamle filuren

Johan sa...

Du har inte kvar honom i nåt mail eller som fil nånstans?

Christo sa...

Kanske... Ska gräva lite.
När kommer "Diarrhea of a GM"-posten?

:D

förlåt.

safanni sa...

Arthurs ska fan knäppa det svinet Gresty!