tisdag, februari 07, 2006

Ett lite större projekt

Det har bollats lite fram och tillbaka om hurvida jag och ev Robert ska sätta oss ned för att skriva en kampanj eller ett scenario till Cåll när tid & tillfälle finns. Vi är inte riktigt samkörda på denna front ännu, men :) tanken som jag har är iallafall att vi ska få det tryckt i någon mindre upplaga, tillsammans med handouts, musik, illustrationer och andra godsaker. Sen kanske få lite spriding på materialet genom våra kontakter/kanaler.

Jag har vart i kontakt med en ypperlig illustratör och har även bra kontakter med tryckerierna på stan, som vi säkert skulle kunna få ett bra pris från. Jag hoppas verkligen även att vi kan speltesta inom vår grupp, men kommer därför kanske inte avslöja allt för mycket på resans gång. Sen om någon fler känner sig inspirerade och vill vara mer delaktig än att bara speltesta, så hoppas jag att ni hojtar till! Over & out!

2 kommentarer:

Marcus sa...

Ja får inte ja vara me så blir jag sur...aaargh!

Joakim sa...

jag säger som Marcus