fredag, februari 03, 2006

Vänner, kamrater, gentlemen...


Varför inte viga en plats i cyber-rymden till våran lilla rollspelsgrupp, tänkte jag när tristessen gjorde sig påmind en eftermiddag på jobbet. Tro mig, allmännyttan må vara väldigt låg, men den kreativa ivern i mig gjorde att jag hade svårt att hejda mig. Var annars ska jag lägga upp mina fantastiska fotomontage och var annars kan Marcus och ni andra posta era fantastiska länkar? Låt oss därför inte hålla Arkham Gentlemens Club bakom lyckta dörrar längre, utan tiden är nu mogen för omvärlden att ta del av vår verksamhet. Men! Givetvis är vi fortfarande en klubb med och för gentlemen, då vissa ärenden självklart enbart bör avhandlas ibland de invigna, över ett glas mogen whisky... Detta till trots förklara jag nu denna Blogg invigd.

Skål!

1 kommentar:

Marcus sa...

Härligt! Å så otroligt tjusig den blev.